loading...
ARTICLES

                                               

   

 

                                                    

 

                                           

 

                                                   

 

                            

 

                                                      

 

                            

 

                                                    

 

                    

 

                                                         

 

                                              

   

                                                       

                                           

                                      

 

                                                      

 

                                      

 

                                                      

 

                             

 

                                                  

 

                               

         

                                                       

                 

                   

 

                                                     

 

                            

                                                           

                                        

Sporting cursed at the Camp Nou

www.fcbarcelona.cat

03/01/2012 11:29

Sporting Gijon have only won once in forty visits to the Camp Nou in the League

They’ve accumulated nine consecutive defeats at the Camp Nou

Sporting Gijón, Barca's next opponents at the Camp Nou, have very negative dynamics away at Barça in the League. Of the 40 games they have played there, only once have they emerged victorious, and that was a long time ago, in the1986/87 season, when they won well (4-0). Since then, the balance between the Catalan and the Asturian sides at the Camp Nou is 14 wins for Barça, and just one draw.

Eleven years absence

In fact, Sporting have lost their last nine games at Barcelona. The red and whites were relegated to the Second Division in 1998, and it took them eleven years to get back to the top flight. Since their last promotion, Barça have won 3-1 (2008/09), 3-0 (2009/10) and 1-0 (2010/11). Indeed, in the most recent precedent, the defending champions had to work hard to win the three points. A solitary goal from Villa decided the match.

آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم:سيدخليل مرتضوي سولاكان


آبیدال، مدافع فرانسوی بارسا، برای 10 روز قادر به تمرین نخواهد بود، در حالیکه تیاگو، هافبک تیم با مشکلات مصدومیت درشت نی پای راست خود مواجه شده است.

آبیدال و تیاگو نتوانستند در تمرین عصر پنجشنبه، پس از بازی های دوستانه ملی، برای بازی مقابل اسپورتینگ شرکت کنند. طبق گزارش تیم پزشکی، اریک آبیدال بازی تیم ملی کشورش را با کشیدگی عضله ران به پایان رسانده است. آسیب دیدگی آبیدال امروز مورد برسی های بیشتر قرار گرفت و مشخص شد که این بازیکن برای 10 روز قادر به تمرین نخواهد بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

تیاگو آلکانتارا، در جلسه تمرین تیم ملی اسپانیا، متوجه درد در پای راست خود شد. تست های پزشکی نشان داد که استخوان درشت نی پای راست این بازیکن دچار مشکل شده است؛ روند بهبودی تیاگو، مشخص خواهد کرد که او چه مدت در خدمت تیم نخواهد بود. همچنین، لیونل مسی نیز بازی بارسلونا مقابل اسپورتینگ را بدلیل محرومیت از دست خواهد داد.

آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


هافبک بارسا در بین بازیکنان بازیساز پنج لیگ مطرح اروپا، با داشتن 1553 پاس سالم در زمین حریف صدر نشین است و هم تیمی های او مسی و آلوز در جایگاه دوم و چهارم قرار دارند.

ژاوی هرناندز با داشتن رکورد 1553 پاس در زمین حریف در بین بازیکنان لیگ های اروپایی، انگلیس، ایتالیا، آلمان، فرانسه و اسپانیا، در صدر قرار دارد. پنج نفر برتر این رده بندی عبارتند از: مسی (1351)، ژابی آلونسو (1271)، دنی آلوز (1215)، مایکل آرتتا (1207)، که در این میان سه نفر از برترین ها از بازیکنان بارسا هستند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

برتری تنها در زمین حریف نیست

ژاوی هرناندز در این آمار فقط در زمین حریفان از سایر رقبا پیش نیست؛ بلکه او در بین برترین بازیسازان مسابقات نیز با 2139 پاس سالم، تنها کسی است که از مرز 2000 پاس عبور کرده است. به دنبال او ژابی آلونسو (1985)، آندره پیرلو (1925)، فیلیپ لام (1896)، مایکل آرتتا (1804) قرار دارند.

اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


اسپورتینگ گیخون از 40 باری که تا به حال به نیوکمپ آمده است تنها موفق به کسب یک برد شده است، همچنین آن ها تجربه 9 شکست متوالی در نیوکمپ را هم دارند.

اسپورتینگ گیخون که رقیب بعدی بارسا در نیوکمپ می باشد، موفقیت های بسیار کمی را در این ورزشگاه تجربه کرده است. از 40 دیداری که آن ها در نیوکمپ بازی کرده اند، تنها یک بار با پیروزی از میدان خارج شده اند. آن پیروزی هم به سال های دور بر می گردد. گیخون در فصل 1986/87 موفق به پیروزی 4-0 شده است، این پیروزی تنها برد این تیم در نیوکمپ است. از آن زمان به بعد کفه ترازو نشان از برتری کاتالان ها نسبت به اهالی آستوریان می دهد؛ 14 برد برای بارسا و تنها یک تساوی.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

11 سال غیبت

در واقع اسپورتیگ 9 بازی پیاپی است که در خانه بارسا شکست می خورد. قرمز و سفید ها در سال 1998 به دسته پایین تر اسپانیا سقوط کردند، آن ها 11 سال انتظار کشیدند تا اینکه دوباره به لالیگا بازگشتند. بعد از صعود دوباره گیخون به لالیگا، بارسا همه بازی هایش را در نیوکمپ مقابل این تیم پیروز شده است. 3-1 (2008/09)، 3-0 (2009/10) و 1-0 (2010/11). در آخرین دیدار این دو تیم در نیوکمپ تک گل داوید ویا سرنوشت ساز شد و بارسا با نتیجه 1-0 آن دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشت.

اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پویا صفری


باشگاه بارسلونا از زمان تشکیل تا به حال 4 بازی در بیست و نهم فوریه انجام داده است. در این خبر بر این 4 بازی و اتفاقاتی که در آنها رخ داده است، مروری کوتاه خواهیم داشت.

1948 - بارسا 6-0 سویا

این بازی در هفته 22 لیگ فصل 1947 /48 برگزار شد که در آن زمان رقابت سختی ما بین بارسا و والنسیا وجود داشت. در آن فصل انریکه فرناندز اروگوئه ای هدایت بارسا را بر عهده داشت؛ 6 گل این بازی توسط بازیکنانی چون سزار 3 گل، فلورنسیو 2 گل و تک گل گونزالووی سوم به ثمر رسید.
ولاسکو، الیاس، کورتا، گونزالووی سوم، کالوت، گونزالووی دوم، باسورا، سی گوئر، سزار، فلورنسیو و واله ترکیب بازیکنان بارسا در بازی مقابل سویا را تشکیل می دادند که درهمان نیمه اول با نتیجه 5-0 از رقیب خود پیش افتادند. در انتها بارسا با 2 امتیاز بیشتر نسبت به والنسیا و با 37 امتیاز به قهرمانی لیگ رسید.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

1976 -راسینگ 2-1 بارسا

اما 28 سال بعد همه چیز خیلی متفاوت بود. این بازی در هفته بیست و چهارم فصل 1975/46 صورت گرفت و بارسا با شکست 2-1 در این بازی در ساردینرو، 5 امتیاز از تیم رئال مادرید و 4 امتیاز از تیم اتلتیکو مادرید عقب افتاد. در آن فوریه سرمربی آلمانی بارسا، هنس ویسویلر، بازیکنانی چون مورا، تام دلا کروز، میگوئل، آلبلادژو، کاستاس، کورومیناس، رکساچ، سوتیل، کرایوف، آسنسی و میر در ترکیب اصلی جای داده بود و نیسکنز و مارسیال در خارج از زمین قرار داشتند؛ بارسا بازی را به تیم با انگیزه ریسینگ با گلهای زوویریلا (کسی که یک سال به بارسا پیوست) و آیتور آگوایره واگذار کرد و گل دقایق پایانی میر مانع شکست بارسا نشد. رئال به قهرمانی لیگ رسید و بارسا با 5 امتیاز کمتر به مقام دوم لیگ دست یافت.

تعداد صفحات : 9

درباره ما
Profile Pic
ARTICLES
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 802
  • بازدید کلی : 11,072